| OPEN DAGEN!!! |
| Gepost
door : Jeffrey Muller
met ip: 80.57.93.*
Op: 25/01/2006 22:55 |
|
Hey Hallo Allemaal... Vandaag ging super... voor iedereen nog ffies de indeling wat we wanneer doen: Donderdag 26 Januari: stukje 2 en 3 Zaterdag 04 Februari: stukje 1 en 5 Dinsdag 07 Februari: stukje 2 en 4 LET OP!!!!! DE KAARTVERKOOP VOOR HET PUBLIEK WORDEN VANAF 04 FEBRUARI VERKOCHT.. WEES ER SNEL BIJ WANT OP = OP.... LET OP!!!!! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Miss One met ip: 62.163.227.* Op: 25/01/2006 23:11 |
|
| Hee...kijk nou, een zwart schaap (grapje: Rooyackers, Kamps& Kamps) Nou: POST Ik vond het leuk!!! Jammer alleen van een microfoon? Ach jaaaaaaa, maakt niet uit Ik kreeg er wel complimentjes door ![]() 'Goed opgevangen' 'Goed dat je gewoon door zong' Sorry, ik ben alleen verbaast! (oops, weer een grapje van Rooyackers, Kamps & Kamps) Maar dat vond ik wel leuk om te horen...oeh, klinkt daar nou eigendunk... Nou goed: 'geluk' bij een 'ongeluk' Elluk nadeel hebt z'n voordeel Nou Sjaak, heb ik er toch nog wat op gepleurt xxx |
|
| Gepost door:
gabriel met ip: 213.126.247.* Op: 26/01/2006 08:37 |
|
Heej man ik vondt het ook lkkr gaan ja allen een beetjuh kloote van de mic maar ja heb er nou al zin in de uitvoeringen hahaha na zie de meeste vanaf wel weefr later zkiss gabriel
|
|
| Gepost door:
tinman met ip: 205.188.116* Op: 01/02/2006 10:18 |
|
Ik heb geen flauw idee waar je het overhebt, maar het ging inderdaad erg lekker op de openavonden
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |